Rahsia

Bismillah,

Ya Allah, aku tak tahu bagaimana aku nak ungkapkan, Ya Allah aku tahu akan perjalanan aku yang masih jauh, Ya Allah aku takut, kalau aku sendiri yang jatuh dan leka, Aku takut aku akan akan mencintai dunia dan takutkan kematian, Ya Allah, Engkau Maha mengetahui akan keadaan aku, Ya Allah engkau Maha mengetahui akan impian dan perancangan aku ya Allah,..

Ya Allah aku tahu akan keutamaan mencintai diriMu ya Rabb,
Ya Allah aku tahu akan keagungan cinta mu ya Rabb,
Ya Allah aku mengetahui akan kasihnya engkau padaku ya Allah,

Ya Allah..aku manusia, yang punya fitrah menyukai dan mencintai,
Ya Allah . aku diuji dengan perasaan perasaan sebegitu ya Rabb,
Ya Allah.aku tahu dan percaya dengan janjimu ya Rabb,
Akan Lelaki yang Baik adalah untuk Perempuan yang baik,

Ya Allah, jauhkan kami daripada helah helah syaitan,
Ya Allah, jagalah kami dengan sebaik baik jagaan,
Kuatkan kami dengan sekuat kuat ikatan,
Kukuhkan kami dengan sebaik baik binaan,

Ya Allah, yang memegang hati hati manusia, yang mententeramkan segala jiwa,
PadaMu kami serahkan segala urusan

Comments

Popular posts from this blog

Budi

Blessing and Love